Kadri Pill – tegevjuht/teenuse üldkoordinaator
Teadusmagistrikraad liikumis- ja sporditeadustes (füsioteraapia), bakalaureusekraad õigusteaduses.
Omab pikaaegset rehabilitatsioonimeeskonnas töötamise ja selle juhtimise kogemust. Lisaks on töötanud Tartu Ülikoolis füsioteraapia eriala õppejõuna ja programmijuhina. Omab rahvusvaheliste projektide juhtimise kogemust, on kirjutanud erialaseid teaduspublikatsioone.
On täiskasvanute koolitaja aastast 2008, hetkel keskendunud rehabilitatsioonispetsialistide koolitamisele RFK valdkonnas üle Eesti.

Sirje Pärn – sotsiaaltöötaja/kogemusnõustaja
Olen lõpetanud sotsiaaltöö eriala ning tegelenud selle valdkonnaga üle 17 aasta. Minu töökogemus on mitmekesine ja põhineb sügaval inimeste mõistmisel ning toetamisel. Olen omandanud mitmeid täiendkoolitusi, sealhulgas Motiveeriva intervjueerimise (MI) ja CARe metoodika ning 2016 aastal lisandus kogemusnõustamine. Lisaks olen läbi viinud erinevaid grupitöid (sotsiaalsete oskuste treening, vihajuhtimise ja agressiooni asendamise treeningud).
Minu töö põhineb usul, et iga inimene on ainulaadne koos oma tugevuste, nõrkuste. eripärade ja elukogemustega. Olen valmis mõistma nii seadusega pahuksisse sattunud inimesi kui ka neid, kes vajavad igapäevaelus tuge ja juhendamist. Minu eesmärk on aidata inimestel leida oma tee suurema iseseisvuse ja heaolu suunas, kasutades selleks nii oma professionaalseid teadmisi kui ka elukogemust, hoiakuid ja siirast suhtumist.
Usun, et tõeline abi saab alguse inimese enda soovist muutuda. Minu roll on aidata seda soovi äratada, julgustada, hoida ja toetada teekonnal edasi liikumist.
Mind inspireerib Sören Kierkegaardi mõte:
“Kui ma tahan aidata teist inimest teatud eesmärgile jõuda, pean ma kõigepealt mõistma, kui kaugel ta sel teel on, ja just sealt alustama. Selleks, et aidata kedagi, pean ma mõistma, kes ta on. Kui ma seda ei suuda, siis ei aita, et mina tean ja oskan rohkem. Kui ma ikkagi tahan näidata, kui palju mina oskan, tähendab see, et olen edev ja upsakas, ning tegelikult soovin olla teiste poolt imetletud, selle asemel, et kedagi aidata. Kogu siiras abistamine algab lugupidamisest inimese vastu, keda aidata soovitakse ja seepärast pean ma mõistma, et soov abistada ei ole sama, mis soov valitseda. Vastupidi – soov abistada on soov teist teenida.”

Eva Linde – loovterapeut

Merike Einer – kogemusnõustaja
On omandanud rakenduskõrghariduse Viljandi Kultuurikoolis suurürituste korraldajana.
On lõpetanud Tartu Ülikooli Ühiskonna Teaduste Instituudi kogemusnõustaja koolituse. Lisaks on ka täiskasvanute koolitaja. Hetkel juhib Valgamaa Suhkruhaigete Seltsi.
Eesmärgid kogemusnõustajana:
1. Kuulan ja annan vajadusel nõu puude või tervisehäirega toimetulekul.
2. Aitan vajadusel leida motivatsiooni ja tõsta enesekindlust
3. Aitan ja toetan tööotsimist ja õppimist.
Valdkonnad: pikaaegne töötus, erivajadusega laps, diabeet, infarkt, lein ja lähisuhte vägivald (vaimne ja füüsiline).

Merilin Lepik-Rätsep – eripedagoog
On lõpetanud Tartu Ülikooli bakalaureuse ja magistriõppe integreeritud õppekava klassiõpetajana inglise keele ning käsitöö ja kodunduse õpetaja lisaerialadega (haridusteaduse magister).
Töötanud pedagoogina peaaegu kaks aastakümmet. Poole sellest liitklassiõpetajana ning olnud Eesti Liitklassiõpetajate Kogukonna juhatuse liige.
Omandanud lisaks bakalaureusekraadi eripedagoogikas (haridusteaduse bakalaureus) ning läbinud erinevaid erialaga seonduvaid koolitusi, sh traumateadlikkus töös riskikäitumisega laste- ja noorte tugisüsteemide toetamisel, psühholoogiline eesmaabi, WHO QualityRights, lähisuhtevägivald jne.
Vabal ajal tegeleb käsitööga ning veedab aega perega Eestimaad avastades.

Külli Raudsepp-Vihuri – kogemusnõustaja/toitumisnõustaja
Nõustajana pühendub inimeste aitamisele ja toetamisele tervist toetavate eluviiside leidmisel ning omaksvõtmisel. Külli soov on aidata inimestel astuda esimesed sammud tervislikuma elu poole, keskendudes tervislikule toitumisele, terviseprobleemidega toimetulekule, taastumisele ja vaimse tervise hoidmisele. Uute harjumuste tulemusel paraneb tervislik seisund, kehakaal, meeleolu, energiatase ja une kvaliteet.
Koostöös kliendiga leitakse just talle sobivad lahendused ja võimalused, mis toetavad kliendi eesmärke ning uute harjumuste loomist.
Kogemusnõustamise valdkonnad:
● Krooniline valu ja pikaajalised liigestehaigused
● Füüsilisest haigusest tingitud vaimse tervise probleemid ja stressiga
toimetulek
● Elumuutustega kohanemine ja igapäevaeluga toimetulek haiguse tõttu, uute
eluväljavaadete leidmine, eneseväärtustamine, motivatsiooni ja
enesekindluse leidmine
● Töö kaotamine haigestumise tõttu, sellega kaasnevad vaimse tervise
probleemid ja hirmud
Toitumisnõustamise valdkonnad:
● Tervislik kaalu langetamine või tõstmine
● Tervist toetav tasakaalustatud toitumine
● Energiapuudus, väsimus, jõuetus
● Menüü analüüs, tasakaalustamine ja korrigeerimine
● Kergemad seedevaevused, toidutalumatus/-tundlikkus
● Gluteenivaba toitumine
● Laktoosivaba toitumine
● Liikumisnõustamine füüsilise vormi parandamiseks ja kaalu langetamiseks
Külli on lõpetanud MTÜ Avitus Kogemusnõustajate koolitusprogrammi, Annely Sootsi Tervisekooli “Toitumis- ja tervisenõustaja eriala”, samas koolis täiendõppe “Välistamisdieetide, toiduallergia ja -talumatuse olemus ning testimine”. Lisaks on läbinud Tallinna Ülikoolis täiendõppe “Erivajadustega inimeste toitumine ja liikumine” ning Eesti Tsöliaakia Seltsi koolituse “Gluteenivaba toitumine, toitumisnõustaja roll tsöliaakiaga inimese märkamisel ja toetamisel”. Külli täiendab ennast pidevalt erinevatel tervise- ja toitumise teemalistel koolitustel.

Tiina Kurrik – kogemusnõustaja

Ave Kool – sotsiaaltöötaja/võlanõustaja
On omandanud 2016 aastal rakendusliku kõrghariduse sotsiaaltöö erialal Lääne-Viru Rakenduskõrgkoolis. Lisaks osaleb ta erinevatel seminaridel ning on oma teadmisi ammutanud läbi erinevate täiendkoolituste nagu traumat arvestava praktika kasutamine. Hetkel on läbimas ohvriabi põhikoolitust.
2024 aastal on omandanud võlanõustamise baaskursuse ning soovib seeläbi pakkuda mõistmist ühes inimeste eripärade, eksimuste või elus seni tehtud kehvade valikutega ning otsida koos võlgnikuga võimalusi võlgnevuste vähendamiseks või likvideerimiseks.

Veronika Piir – tegevusjuhendaja/eripedagoog
Olen nelja lapse ema ja ühe lapselapse vanaema. Väärtustan sügavalt haridust ning elus hakkamasaamist, isegi siis, kui asjad ei lähe alati plaanipäraselt. Mul on kõrgharidus dokumendihalduse ja infoteaduse erialal ning olen lõpetanud Tartu Ülikoolis bakalaureuseõppe eripedagoogika alal. Hetkel omandan TÜ-s põhikooli mitme aine õpetaja magistrikraadi, spetsialiseerudes sotsiaalpedagoogikale ja inimeseõpetusele.
Haridusvaldkonnas töötan juba neljandat aastat, keskendudes peamiselt erivajadustega lastele alates eelkoolieast kuni üheksanda klassini. Oma töös hindan enim hetki, mil laps saavutab kasvõi väikese edusammu, sest see annab tugevat motivatsiooni ja rõõmu. Töötades erivajadustega lastega, on minus rohkem esile tulnud empaatia, sallivus ja mõistmine. Olen alati valmis nõustama vanemaid ja lapsi, et aidata neil paremini elus toime tulla. Olen põhjalikult kokku puutunud vaimse tervise teemadega ning oman ka kogemust kõnepuudega laste toetamisel ja õpetamisel.
Olen pärit kakskeelsest perest, seega võib minu poole pöörduda nii eesti kui ka vene keeles.

Annika Maarend – psühholoog
Annika on omandanud Tallinna Ülikoolis kõrghariduse psühholoogias ja läbinud magistriõppe kava visuaalkunstiteraapia erialal. Psühholoogina on töötanud alates 2007.a.
Oma töös rakendab lahenduskeskset lühiteraapiat, visuaalkunstiteraapia meetodeid ja motiveerivat intervjueerimist.
Täiskasvanuid nõustab ka valuga toimetulekul ja uneprobleemide korral.

Ingrid Puis – logopeed
Olen eripedagoog, kunstiõpetaja ja logopeed, kes omab üle 40 aastast kogemust erivajadustega laste arendamisel ja toetamisel. Minu töö keskmes on alati olnud lapse individuaalsete vajaduste mõistmine ning sihipärane ja hooliv tugi tema arenguteel. Usun, et iga laps väärib võimalust õppida, areneda ja tunda end väärtuslikuna – oma tempos ja viisil.
Olen õpetanud ja arendanud lapsi, kellel esineb kõne- ja suhtlemisraskusi, õpiraskusi, tähelepanuprobleeme, kuulmislangust või teisi arengulisi eripärasid.
Olen spetsialiseerunud ka HEV-õpilastele sobivate õpikeskkondade ja meetodite kujundamisele. Igapäevases töös kombineerin teadmised logopeediast, eripedagoogikast ja loovatest lähenemisviisidest, et toetada lapse arengut terviklikult – nii kõne, mõtlemise, emotsioonide kui ka eneseväljenduse tasandil.
Olen tegutsenud ka koolitaja ja juhendajana, pakkudes tuge lapsevanematele, õpetajatele ja üliõpilastele, et luua mõistvam ja toetavam haridusruum kõigile lastele.
Minu jaoks on oluline, et iga laps tunneks end kuulduna, mõistetuna ja hoituna. Ainult sellises keskkonnas saab areneda tõeline enesekindlus ja õppimisrõõm.

Riina Rae – kogemusnõustaja
On nelja lapse ema ja tänu neile on ta täna see kes ta on. Emaks olemine on elus talle rohkem õpetanud kui mistahes kool.
On läbinud Loov Ruumi kogemusnõustamise koolituse 2021/22 aastal. Lisaks on läbinud Tegevusjuhendaja sissejuhatava koolituse e-õppe programmi 2022 ja leinanõustamise koolituse 2023 aastal.
Igapäevaselt töötab keskastmejuhina ning tal on ligi kümne aastane meeskonnatöö kogemus.
Kogemusnõustamise valdkonnad: autismispektrihäirega laps, epilepsia diagnoosiga laps ja nende vanemad.
Tema moto: Olen valmis Sind kuulama ja toetama. Koos on kergem.

Kirsika Tätte – psühholoog

Iryna Vladimirova – psühholoog (venekeelne)

Riina Einasto – sotsiaaltöötaja/tegevusjuhendaja
Riina on lõpetanud Tartu Ülikooli sotsiaaltöö eriala 2001. aastal. On täiendanud ennast psühholoogia valdkondades. Viimati läbis psühholoogia- ning rehabilitatsiooni-alased koolitused sotsiaalvaldkonna klienditöös. Riina on töötanud õppejõuna, samuti kliinikumis ja rehabilitatsioonimeeskondades, nõustades nii täiskasvanuid kui lapsi. Ta on omandanud väärtusliku kogemuse vabatahtlikuna Mehhikos väärkoheldud laste varjupaigas ning ka hooldekodus.
Vabal ajal matkab looduses, teeb loodusfotosid ning on ka avaldanud ilukirjandusteoseid.

Piret Lõhmus – tegevusjuhendaja (vajaduspõhiselt)
Olen omandanud tegevusjuhendaja kutse, tase 4 aastal 2019 (tähtajaline) ja aastal 2024 (tähtajatu). Lisaks olen muude koolituste hulgas läbinud ka koolitused: Tugiisiku koolitus, Lapse tugiisiku koolitus ja Lapsevanema suhtlustreening Gordoni perekoolis.
Olen töötanud tegevusjuhendajana 4 aastat nii erihoolekandeteenusel „ Kogukonnas elamise teenus“ kui kahes kohalikus omavalitsuses psüühikahäiretega inimestele suunatud projektis „Isikukeskse erihoolekande mudeli rakendamine kohalikus omavalitsuses (ISTE)“ nii baastoetuse kui lisatoetuse osutajana. Olen koostanud klientidele tegevusplaane, planeerinud toetavaid tugiteenuseid tulenevalt abivajadusest eluvaldkondade üleselt. Taganud tegevusplaani elluviimist tehes võrgustikutööd kõikide kliendi eluolukorrast tulenevate võrgustikuliikmete ja sidusvaldkonna esindajatega (nt tervishoiutöötajad, haridussüsteemi töötajad, tööhõivesüsteemi töötajad, teised teenuseosutajad). Olen nõustanud ja toetanud kliente individuaalselt erinevates eluvaldkondades: sotsiaalsed suhted, vaimne tervis, füüsiline tervis, hõive (õppimine ja töötamine), vaba aja ja huvitegevuse sisustamisel, igapäevaelu toimingute tegemisel (asjaajamine, majapidamistoimingud, söögi valmistamine ja enese eest hoolitsemine). Olen koostanud kokkuvõtvaid hinnanguid kliendi jätkuva abivajaduse ja osutatud teenuste kohta.
Minu moto on, et kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab.

Kati Mõttus – eripedagoog
Olen lõpetanud Rakvere Pedagoogikakooli sotsiaalhooldaja eriala, Tartu Ülikooli eripedagoogika bakalaureuse ning Tallinna Tehnikaülikooli magistriõpingud tööstusökoloogia erialal. Pedagoogina olen töötanud kakskümmend aastat, toetanud lapsi, noori ja täiskasvanuid, sealhulgas ADHD ja autismispektri häirega õpilasi ning neid, kes kogevad sotsiaalset tõrjutust või vajavad erilist abi. Olen läbinud spetsiaalse koolituse autismispektri häirega laste toetamiseks ning omandanud teadmisi praktiliste ja loovust arendavate õppimismeetodite rakendamiseks. Töötades eripedagoogi ja klassiõpetajana, olen aidanud õppijatel leida oma tugevusi, arendada õpioskusi ning kogeda eduelamusi. Minu eesmärk on luua iga õppija jaoks turvaline ja toetav keskkond, kus saab avastada ja arendada oma tõelist potentsiaali.
Olen valmis tegelema nii eesti- kui ka venekeelsete klientidega.

Gretel Tiivel – vaimse tervise nõustaja
Olen omandanud psühholoogia bakalaureusekraadi Tallinna Ülikoolis ja hetkel jätkan õpinguid Tartu Ülikoolis psühholoogia magistriõppes. Lisaks olen läbinud kursuseid, mis keskenduvad näiteks psühholoogilisele traumale ja meeleolu parandamisele.
Vabal ajal meeldib mulle sporti teha, looduses viibida ja reisida. Iseloomult olen optimistlik, empaatiline ja rahulik, ning püüan alati olla tähelepanelik ja kaastundlik.
Leian, et vaimse tervise probleemidest rääkimisel peab keskkond olema turvaline ja toetav. Oma töös üritan luua ruumi, kus inimene saab end avatult ja usalduslikult väljendada ning tunda, et teda mõistetakse.
