Eakate võimlemine on suunatud seenioritele, et säilitada nende head elukvaliteeti. Maailma Terviseorganisatsiooni (WHO) soovituste kohaselt peaks eakas inimene nädala jooksul liikuma vähemalt 150 minutit, kusjuures oluline on, et liigutaks vähemalt 10 minutit järjest. Sellele lisaks võiksid eakad inimesed vähemalt kolm korda nädalas sooritada tasakaalu- ning vähemalt 2 korda nädalas jõutreeningut.

Kehaline aktiivsus on oluline, sest aitab vähendada südame- ja veresoonkonnahaiguste esinemise riski või nende haigustega seotud tüsistuste esinemist, vaimse võimekuse langust ja depressiooni.
Lisaks annab kehaline treening hea enesetunde.


Teenust viib läbi füsioterapeut ning see toimub väikeses grupis. Teenuse kestvus on 45 min.

Grupivõimlemise eelis individuaalse võimlemise ees on ka sotsiaalne aspekt – sageli on eakas inimene kodus üksi ning läbikäimine sõprade-tuttavatega on vähene. Miks mitte tulla grupivõimlemisse ning seeläbi saada uusi tuttavaid, kellega koos aega veeta?


Lisainfo ja huvi korral helista: 5850 4337 või kirjuta nele@tervisepark.ee